Osobní

Kateřina Hamrová

Kateřina Hamrová: Jsem ráda, že mě Maláčová i Kuchařová vykrádají!

Kuchařová lže, Maláčová licenci Miss World nepřeplatila. Potvrzeno samotnou ředitelkou soutěže Miss World paní Julií Morley! Miss Junior, kterou vedu, se nyní právem posunula na druhé místo soutěží tohoto typu v Česku. Ovšem to, co obě soutěže prezentují jako nóvum, Miss Junior praktikuje již několik let.

16.3.2010 v 14:23 | Karma článku: 10.58 | Přečteno: 1636 |

Kateřina Hamrová

Kateřina Hamrová: Otevřený dopis Libušce Vojtkové

Milá Libuško, mám vás ráda jako ženu plnou ladných pohybů, která se pro tanec prostě narodila a také jako ženu, která se po porodu se syna Matýska úžasně rychle dostala do formy. Dle médií a vašich tvrzení jste se „do té formy“ prý dostala hlavně díky stresům a trápení spojenými s otcem vašeho dítěte.

28.7.2009 v 22:46 | Karma článku: 24.80 | Přečteno: 2390 |

Kateřina Hamrová

Kateřina Hamrová: otevřený dopis Monice Absolonové

Vážená Moniko, k těmto řádkům mne přiměl váš rozhovor na stránkách Ona dnes, který jsem si přečetla (zveřejněn 19.3.2009). Už poněkolikáté se vyjadřujete k vašemu otci, se kterým já mám nepříjemý a velmi emotivní osobní zážitek. Ale od začátku.

20.3.2009 v 14:09 | Karma článku: 47.05 | Přečteno: 34313 |

Kateřina Hamrová

Schopná, konfliktní, výkonná, neoblíbená

V životě mnohem lépe vycházím s muži než se ženami. Mužů v mém životě už prošlo hodně a troufnu si tvrdit, že tohle plémě ve svém věku znám už docela dobře. Když byl v pracovních vztazích nade mnou chlap, nikdy jsem neměla problémy. Když mi velela žena, vždy byl „ten vztah“ o všem jiném, jen ne o práci. Chcete, abych byla konkrétní?

18.3.2009 v 9:50 | Karma článku: 19.81 | Přečteno: 2470 |

Kateřina Hamrová

Chci být ovládána, ale málokdo na to má…

Ženy jsou dvojí: bohyně a rohožky. Pro každého jsme jednou bohyní, abychom se záhy staly rohožkou. Tím se v nás zrodí nová bohyně, ovšem pro někoho docela jiného.

15.3.2009 v 23:49 | Karma článku: 32.09 | Přečteno: 3961 |
Počet článků 5 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 8954
Ředitelka soutěží Miss Junior a Miss Internet, rozhlasová a televizní moderátorka

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

více